Өзін-өзі бағалау қорытындысы бойынша қорытынды "Сәулетай" мектепке дейінгі балалар мекемесі " ЖЕКЕ МЕКЕМЕСІ Көкшетау қалалары
Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
1. Көкшетау қаласының "Сәулетай" мектепке дейінгі балалар мекемесі " ЖЕКЕ МЕКЕМЕСІ.
2. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан мекенжайы) – Қазақстан, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, заңды мекенжайы-х. Ерғалиев көшесі 30-үй, Нақты мекенжайы-х. Ерғалиев көшесі 30-үй.
3. Заңды тұлғаның байланыс деректері - Жұмыс тел. 8 (716 2)26 31 18, электрондық пошта – sauletaisadik@yandex.kz ; Instagram-detsadsayletai.
4. Құрылтайшының байланыс деректері – Құсанова Сәуле Жылқайдарқызы; ұялы. тел.87017014109; меңгерушісі – Баркова Елена Петровна, ұялы тел. 87022185246 Көкшетау қаласының "Сәулетай" БДУ ЖМ меңгерушісі лауазымына тағайындалды, жалғыз құрылтайшының шешімі негізінде 01.02.2023 жылғы № 5 бұйрық.
5. Көкшетау қаласының "Сәулетай" БДУ ЖМ жұмыс режимі және онда балалардың болу ұзақтығы 5 күндік жұмыс аптасында (демалыс күндері-сенбі, жексенбі, мереке күндері) 10,5 сағатты (8.00 – ден 18.30-ға дейін) құрайды. Балабақша ғимараты жеке, екі қабатты, бейімделген. Сумен жабдықтау және энергиямен жабдықтау, орталықтандырылған кәріз. Мекемеде оқшауланған 3 топтық бөлме бар: дәретхана, ас үй, жатын бөлме, үлкен зал-қабылдау бөлмесі.
Қызметтің МЖМБС және МЖМБС талаптарына сәйкестігі.
Көкшетау қаласының "Сәулетай" МДБ ЖМ "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5 және 14-баптарына сәйкес әзірленген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарымен қолайлы, қауіпсіз, білім беру жағдайлары жасалған Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 Бұйрығымен (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 05.08.2022 жылы, № 17669 болып тіркелген).
Жаңа МЖӘ ДБҰ талаптарды анықтайды: 1) тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына; 2) тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне; 3) тәрбие мен оқыту мерзімін қамтиды.
Осыған сәйкес, біздің мектепке дейінгі мекеме 2023-2024 оқу жылына арналған оқу жоспарын білім беру бағдарламаларының вариативтілігін қамтамасыз ету, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес және бекітілген Жас кезеңділігіне сәйкес тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптарды ескере отырып, тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыруда әрбір баланың тұтас дамуы мен әлеуетін ашу мақсатында әзірледі:
Кіші топ-2 жастағы балалар;
Ортаңғы топ-3 жастағы балалар;
Ересек топ-4 жастағы балалар;
Мектепалды даярлык топ-5 жастағы балалар.
Оқушылардың жеке басын жан-жақты дамыту келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:
- физикалық даму;
- коммуникативтік дағдыларды дамыту;
- танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту;
- шығармашылық дағдыларды, зерттеу қызметін дамыту;
- әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру.
Физикалық даму, балалардағы коммуникативті, танымдық, интеллектуалдық, шығармашылық дағдыларды, зерттеу қабілеттерін дамыту, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру келесі ұйымдастырылған әрекеттерді біріктіру арқылы жүзеге асырылады:
1) дене шынықтыру
2) сөйлеуді дамыту;
3) көркем әдебиет;
4) грамота негіздері;
5) қазақ тілі (орыс тілінде оқытатын топтарда);
6) сенсорлық/ математика негіздері;
7) құрастыру
8) қоршаған ортамен танысу;
9) сурет салу;
10) мүсіндеу;
11) жапсыру
12) музыка.
2023-2024 оқу жылында инвариантты компоненттің ұйымдастырылған қызметі сағаттарының саны оқу жүктемесінің белгіленген нормаларынан аспады және мыналарды құрады: кіші топтағы балалар үшін – 4 сағат. Орта топтағы балаларға арналған ОД жалпы көлемі - 5 сағаттық білім беру қызметі. Үлкен топтағы балалардың жүктемесі-6 сағат. Мектепалды даярлық тобының балаларына арналған жүктеме 20 сағаттық білім беру қызметі.
Сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру бірге tup doo.
Көкшетау қаласының "Сәулетай" БДУ ЖМ ҚР Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес білім беру қызметін жүзеге асырады. 2023-2024 жылдары балабақша жұмыс істейтін әдістемелік тақырып оқу жылы: мектеп жасына дейінгі балалардың бастамасы, белсенділігі мен дербестігінің әртүрлі нысандарын дамытуды қамтамасыз ететін заманауи білім беру технологиялары негізінде білім беру қызметін құру".
Педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру бойынша жұмыс жалғасуда: жаңадан қабылданған жас мамандар үшін-нормативтік құжаттарды зерделеу, педагогикалық шеберлікті арттыру бойынша жеке жоспарлар жасау бойынша консультациялар, семинарлар өткізу жоспарлануда.
Табиғи және жасанды жарықтандыру қалыпты жағдайға сәйкес келеді. Барлық топтарда кварц шамдары бар, кварцтау күніне 2 рет өтеді. Медицина қызметкері санэпидемнің, карантиндік іс-шаралардың орындалуын бақылайды, жарыққа, ауа режиміне тұрақты бақылау жүргізіледі. Жалпы тазалау кестесінің орындалуы, ыдыс жууға, кір жууға және арнайы киімге арналған жуғыш заттардың болуы нақты бақыланады.
Жылдың кез келген уақытында желдету режимі, ауыз су режимі сақталады, профилактикалық іс-шаралар жүргізіледі. Жоспарлы вакцинация және дәрігерлердің балаларды тексеруі жүргізіледі. Балаларды сауықтыру бойынша жұмыстар жоспар бойынша жүргізілуде. Балабақшада балалардың өмірі мен қызметін қорғау үшін жағдайлар жасалған, аумақтың периметрі бойынша және ғимаратта 9 бейнекамера орнатылған, дабыл түймесі бар.
Балалардың коммуникативті дағдылары мен дағдыларын дамытуға, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде ауызша сөйлеуді дамытуға, сөздік қорын байытуға, балалар әдебиетіне деген қызығушылыққа үлкен көңіл бөлінеді.
Топтарда көрнекі-дидактикалық құралдар, ойындар, театрлардың әртүрлі түрлері, балалар көркем әдебиеті, балалар энциклопедиялары, балалар жазушыларының портреттері бар "коммуникация" орталықтары бар, бұл қызметті таңдауда тәуелсіздікті ынталандырады.
Танымдық дағдыларды қалыптастыру, танымдық, зерттеу іс-әрекетінің қарапайым дағдыларын игеру үшін мектеп жасына дейінгі баланың жеке басын дамыту, қоршаған әлеммен өзара әрекеттесу үшін командада жұмыс істеу мүмкіндігі үшін жағдайлар жасалған. Бақшада әдістемелік құралдар, сандық санау дағдыларын қалыптастыруға арналған жабдықтар, геометриялық фигуралар мен пішіндер туралы идеялар, кеңістік пен уақыттағы бағдарлар бар. ("Куизинер" технологиясы бойынша, санау дағдыларын қалыптастыруға арналған дидактикалық ойындар) ірі және ұсақ конструктордың құрылыс, табиғи, қалдық материалдары мен бөлшектерінен құрастыру; эксперименттік қызмет арқылы тірі және жансыз табиғаттың объектілері мен құбылыстары туралы білімді кеңейту. Дьенеш, Куизенер, Зайцев текшелері технологиясы бойынша жабдықтар сатып алынды.
Ұлттық бейнелеу өнерімен таныстыру арқылы шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін, эмоционалды-сезімтал саласын, қиялын, ойлауын, көркемдік талғамын дамыту, патриотизмге тәрбиелеу міндетті болып табылады.
Мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерде отбасында және мектепке дейінгі ұйымдарда өзін-өзі оқытудың әлеуметтік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру өмірді қорғауға және денсаулықты нығайтуға, әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған: мәдени-гигиеналық дағдылар мен дағдылар, мінез-құлық ережелері, оларды тәртіп пен күн тәртібіне баулу, когнитивтік функцияларды дамыту (қиындықтарды көре білу, оның алдында пайда болған; Көңіл-күйдің, эмоционалдық жағдайдың өзгеруін байқау); тұлғааралық қатынастарды құрудың негізі болып табылатын этикалық нормаларды тәрбиелеу, отбасында және мектепке дейінгі ұйымдарда мейірімділік, зейін, қамқорлық және өзара көмек атмосферасын құру, жеке тұлғаның жайлы әлеуметтенуі, эмоционалды-адамгершілік тәжірибені жинақтау.
Оқушылардың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру деңгейі
Балалардың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру деңгейі-МЖМБС ІАҚ орындау сапасының көрсеткіші. Жүргізілген мониторингтік зерттеулер Оқу-білім беру процесінің әртүрлі жақтарын талдаудың тиімді құралы болып табылады. Тәрбиеленушілердің дағдылары мен дағдыларының қалыптасуына Мониторинг жылына бір рет жүргізіледі: бастапқы (оқу жылының басында-қыркүйек), аралық (қаңтар), қорытынды (оқу жылының соңында-мамыр). Мониторинг қорытындысы бойынша балабақша топтарының тәрбиеленушілері орта есеппен 98% білім алу сапасын көрсетеді-бұл II және III деңгейлердің көрсеткіштері. Мониторинг нәтижелері балалардың денсаулық сақтау, коммуникативтік-тілдік, танымдық, шығармашылық және әлеуметтік дағдыларды игеруін және дамудың жаңа міндеттерін ескере отырып, одан әрі педагогикалық процестің перспективаларын анықтады.
Мониторинг нәтижелері педагогикалық кеңесте және педагогикалық бірлестіктердің кеңестерінде талданады, одан әрі өтемдік және түзету жұмыстары құрылады оқушылардың білім сапасын арттыруға бағытталған жұмыс. Әр балаға жеке даму карталары толтырылады. Білім беру салаларының мазмұнын игерудегі табыстылық деңгейінің тұрақтылығы мұғалімдердің білім беру ойын технологияларын, білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қайталауға және кеңейтуге, балалармен күннің екінші жартысында жеке жұмыс істеуге, білім беру ойындарын пайдалануға бағытталған "таяу даму аймағын" ескере отырып, сараланған тапсырмаларды қолдануымен түсіндіріледі.
Қорытынды: оқушылар бағдарламалық материалдың мазмұнын игереді.
Перспективалар: Денсаулық сақтау, танымдық және коммуникативті тілдік және танымдық дағдылардың қалыптасу деңгейін арттыру мақсатында білім беру процесін жетілдіру. Балалардың қатысуын жақсартуға бағытталған жұмысты жалғастыру (балалардың денсаулығын нығайту, қатайту іс-шаралары және т.б.), ата-аналармен белсенді қарым-қатынасты жалғастыру. З.интерактивті жұмыс түрлері мен өзін-өзі тәрбиелеуді ұйымдастыру арқылы балаларды дамытуға бағытталған заманауи педагогикалық технологияларды игеру бойынша мұғалімдердің білімі мен дағдыларын арттыру.
Қоғаммен байланыс.
Әлеуметтік серіктестермен өзара іс-қимыл балалармен жұмыс істейтін барлық балабақша мамандарының кәсіби шеберлігінің өсуіне ықпал етеді, мекеме мәртебесін көтереді, оның әр адамның және баланың жақын ортасына кіретін ересектердің дамуындағы әлеуметтік байланыстарындағы ерекше рөлді көрсетеді. Бұл, сайып келгенде, мектепке дейінгі білім беру сапасының артуына әкеледі. Шқазғтк мекемесімен ынтымақтастық бізге жұмыс берушілердің қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиешілерді даярлауға мүмкіндік береді. Қоғаммен өзара іс-қимылды жүзеге асыру шеңберінде біздің тәрбиеленушілер: Өлкетану мұражайына барды Турда 2 рет болды
Перспективалар: балалардың, ата-аналардың және мұғалімдердің мүдделерін ескере отырып, қоғаммен сыртқы байланыстарды нығайту. Экологиялық акцияларға, жобаларға қатысу.
Мектеппен сабақтастық.
Балабақшаның, мектептің және отбасының педагогикалық ұжымының жұмысы-бұл мектепке дейінгі тәрбиеден мектепке өтпелі кезеңдегі баланың толыққанды жеке дамуын, физиологиялық және психологиялық әл-ауқатын қамтамасыз ететін тұтас процесс.
Жоспарға сәйкес мектепке дейінгі және бастауыш мектептегі білім берудің сабақтастығы идеясын іске асыру мақсатында:
1. Мектепке мақсатты экскурсиялар.
2. Сабақтар мен сабақтарға қатысу.
3. Бастауыш сынып мұғалімдерін бақтың педагогикалық кеңестеріне шақыру.
4. Түлектердің ата-аналарына арналған презентациялар мен "Ашық есік күндері".
Салауатты өмір салтын ұйымдастыру
Сырқаттанушылықты азайту және балалардың денсаулығын нығайту мақсатында балабақшада сауықтыру жұмыстарына жағдай жасауға және денсаулық сақтау технологияларын енгізуге ерекше назар аударылады.
Педагогикалық ұжым медициналық қызметпен бірлесіп дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын өткізеді:
1. Кесте бойынша дене шынықтыру сабақтары.
2. Таңертеңгі гимнастика (жылы мезгілде).
3. Қатайту процедуралары (ұйқыдан кейін денсаулық жолымен жүру, тыныс алу жаттығулары).
4.Жедел вирустық аурулардың өршуі кезеңінде топтарда Ароматерапия (сарымсақ-пияз).
5. Ояну гимнастикасы (күндізгі ұйқыдан кейін).
6. Жаяу серуендеу ойындары.
7. Сабақтағы дене шынықтыру минуттары.
8. 3-ші тағамды жыл бойы "С" витаминизациясы.
9. Жыл бойы-баланың диетасына маусымдық көкөністер мен жемістерді қосу.
Жазда табиғи факторлар: күн, таза ауа сауықтыру үшін қолданылады. Күн сайын күніне 2 рет серуендеу, көшеде ішу режимі, бас киім, ауа-райына байланысты киім. Осы іс-шаралардың барлығы балабақша тәрбиеленушілерінің денсаулық жағдайына қатысты оң динамикаға қол жеткізуге көмектеседі.
Балалардың тамақтануын ұйымдастыру.
Біздің бақшаға баратын балалардың денсаулығын нығайтуға бағытталған іс-шаралардың ішінде бірінші орындардың бірі-дұрыс тамақтану. Балалардың физикалық дамуы, олардың өнімділігі, иммунологиялық реактивтілік жағдайы, аурудың деңгейі көбінесе тамақтанудың қаншалықты айқын және дұрыс теңдестірілуіне байланысты.
Тамақтануды ұйымдастыру медбике Н. Н. Дубовицкаяның басшылығымен жүзеге асырылады.ай сайын жинақтау парағы бойынша тағамның ингредиенттері мен калориялары есептеледі.
Балабақшада бекітілген перспективалық мәзір бойынша күніне төрт рет тамақтану (таңғы ас, түскі ас, түстен кейінгі тағамдар, кешкі ас) қарастырылған. Жіті ішек инфекцияларының алдын алу мақсатында өнімдер сапа сертификаттары болған кезде ғана түседі, тамақ дайындау технологияға сәйкес жүргізіледі.
Ас блогы жұмыс күйінде тұрған барлық қажетті технологиялық жабдықтармен жабдықталған. Қойма Санпиннің талаптарына сәйкес Тауарлық көршілікті сақтау үшін сөрелермен жабдықталған.
Конец формы
Тез бұзылатын өнімдерді сақтау үшін тоңазытқыш шкафтар мен мұздатқыш қорап бар, онда әр түрлі өнімдерді сақтайтын орындар нақты анықталған, сақтау шарттары мен сату мерзімдері орындалады. Тоңазытқыштарда термометрлер орнатылған.
Тауарлық көршілік сақталады. Өнімдер мәзірге сәйкес қойылады, тамақ дайындау технологиясы сақталады. Күзгі-көктемгі кезеңдерде гиповитаминоздың алдын алу мақсатында Суық сусындарды аскорбин қышқылымен жасанды Дәрумендеу жүргізіледі,
Жыл бойы балалар шырындар мен жемістерді, лимон мен сарымсақты алады. Жазда көкөніс салаттары қосылады. Ата-аналар балалардың тамақтануы үшін 100% төлем жасайды.
Балаларды дамыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық шарттары.
Психологиялық денсаулық-оқытудың негізгі шарттарының бірі. Топтағы эмоционалды климат, барлық мұғалімдердің балаларымен өзара әрекеттесу негізінде білім беру іс – әрекетін құру, ересектердің балалардың бір-біріне деген жағымды, мейірімді қарым-қатынасын қолдау, ересектердің балаға деген құрмет, балалардың өзін-өзі оң бағалауын қолдау, өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне деген сенімділік-бұл бағдарламалық материалды сәтті игеруге ықпал ететін жағдайлар.
Балалардың дамуы мен әлеуметтік бейімделуін диагностикалау және түзету үшін қажетті жағдайлар жасалған: бейімделу кезеңінде мейірбике, тәрбиешілер және педагог-психолог бақылау жүргізеді, ол мұғалімдер мен ата-аналарға ұсыныстар мен кеңестер береді. Келген балалардың ата-аналары үшін біз "балалар мен ата-аналарды мектепке дейінгі ұйымға бейімдеу" ата-аналар жиналысын өткіземіз, бейімделу формаларын ашамыз, жағдайларды ойнаймыз, кеңестер, буклеттер береміз.
Ата-аналар жиналыстарында жыл бойы іс-шараларды (Мерекелер, ертеңгіліктер, бос уақыт) өткізу тәртібі және санитарлық нормалардың сақталуы талқыланады. Тәрбиеленушілердің ата-аналары баланың сөйлеуін дамыту, тамақтану, мінез-құлық және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мәселелері бойынша жүгінеді. Педагог-психолог мәселелер бойынша педагогтар мен ата-аналарға консультативтік қолдау көрсетеді.
Барлық топтардағы пәндік – кеңістіктік орта Барлық білім беру бағыттарын интеграциялау принципін ескере отырып ұйымдастырылған. Іс әрекеттің сипаты бойынша топтардың кеңістігін шартты түрде үш аймаққа бөлуге болады
1. "Тыныш" - тыныш әрекетке арналған кеңістік
2. "Жұмыс" -көркемдік-эстетикалық және танымдық іс-әрекетке арналған кеңістік.
3. "Белсенді әрекеттер" - белсенді қозғалыстармен байланысты іс-шараларға арналған кеңістік.
Пәндік кеңістіктік орта мазмұнды, қаныққан оқу құралдарын, соның ішінде техникалық (Теледидарлар, Ноутбуктер, компьютерлер, музыкалық динамиктер), ойын, спорттық жабдықтар, Білім беру ойындары бар. Талаптарға жауап береді: трансформацияланатын-үлкен мектеп жасына дейінгі балалар үшін қажетті кеңістікті кеңейту, кішілер үшін ойыншықтарды ауыстыру. Вариативті-балалардың әртүрлі кеңістіктерді еркін таңдауын қамтамасыз етеді. Көпфункционалды-әр түрлі қызмет түрлерінде компоненттерді пайдалануды қамтамасыз етеді. Қол жетімді-балалар әрқашан барлық ойындар мен ойыншықтарға еркін қол жеткізе алады. Қауіпсіздік-әр топта және кеңселерде бұл талап сақталады, балалардың физикалық және психологиялық қауіпсіздігі ескеріледі, барлық жиһаздар нығайтылады, сапасыз ойыншықтар, сынықтар, қорқынышты ойыншықтар, қатыгездік тудыратын ойыншықтар алынып тасталады.
Қорытынды: пәндік-даму ортасының мазмұны мәдени – тарихи құндылықтарға, ұлттық және аймақтық дәстүрлерге сәйкес келеді. Балабақшада ұлттық ойындарға арналған атрибуттар, дәстүрлерді зерттеуге арналған шағын орталықтар бар. Ортаның мазмұны балаларда алғашқы дүниетанымды қалыптастырудың негізін қалайды, оқушылардың сәтті әлеуметтенуіне ықпал етеді және эстетика принципіне жауап береді.
Ақпараттық ресурстар (интернет)
Балабақшадағы ақпараттық ресурстар компьютерлік техниканың (1 компьютер, 3 ноутбук, принтер, сканер), Электрондық поштаның, Инстаграмдағы беттің болуымен ұсынылған Интернет-ресурстардағы БАҚ туралы ақпарат үнемі жаңартылып отырады. Компьютерлік техниканы балабақша мамандары мен тәрбиешілер жұмысында қолданады. Компьютер мен ноутбуктер интернет желісіне қосылған. Интернет жылдамдығы 100 Мбит / с.
ҚОРЫТЫНДЫЛАР МЕН ДАМУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
Аналитикалық материалдар негізінде Өзін-өзі бағалау анықталды:
Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен жұмыс әзірленген жоспарға сәйкес жүргізіледі. Балабақшаның ата-аналары мен тәрбиешілері одақтас. Педагогтердің тағылымдамасы және студенттердің педагогикалық практикасынан өту бөлімінде жоғары Қазақ гуманитарлық-техникалық колледжімен әлеуметтік әріптестік жүйесі дамыған.
3. Балабақшада әртүрлі іс-әрекеттерде балалардың танымдық және сөйлеу дамуын ынталандыратын, баланың біртұтас үйлесімді дамуына ықпал ететін пәндік-кеңістіктік даму ортасы құрылды. Білім беру процесі дидактикалық және ойын материалдарымен жабдықталған. Материалдық - техникалық базаның жай-күйі педагогикалық талаптар мен санитарлық нормаларға сәйкес келеді.
4. Жасалған және бекітілген Құжаттама мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын іске асыруды қамтамасыз етеді.
5. Тәрбиеленушілердің дағдылары мен дағдыларының қалыптасу деңгейі МЖМБС ДББҰ дағдылары мен дағдыларының тізбесіне сәйкес келеді.
Мектепке дейінгі ұйымның даму перспективалары
4. Тәрбиеленушілердің салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру: * Ата-аналармен бірлескен іс-шаралар өткізу арқылы балалардың денсаулығын сақтау және нығайту. * Денсаулық сақтау технологияларын пайдалану бойынша жұмысты жетілдіру (қатайту іс-шаралары, жазғы кезеңде ауадағы бассейн, балаларға арналған сауықтыру гимнастикасы)
5. Отбасы мен балабақшаның жалпыадамзаттық құндылықтарды, патриотизм мен толеранттылықты тәрбиелеудегі рөлін арттыру: * "Біртұтас тәрбие бағдарламасы-бірыңғай тәрбие бағдарламасы"бағдарламасын іске асыру шеңберінде Ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген рухани - адамгершілік дағдыларды қалыптастыру жөніндегі жұмыс нысандарын жетілдіру.
6. Материалдық-техникалық базаны нығайту. * Серуендеу учаскелерінде жабдықты ұлғайту, серуендеуге қолайлы жағдай жасау. * Оқу-тәрбие процесін оңтайлы және тиімді ұйымдастыру мақсатында спорт алаңын жабдықтау (жаяу жүруге арналған бөрене, кедергілер жолағын орнату, пионерболға арналған жабдықтарды, баскетбол элеиенттеріне арналған қалқандарды орнату).
Шешім:
6 тәрбиешінің (100%) "мектепке дейінгі тәрбие және оқыту"мамандығы бойынша білімі бар. Өзін - өзі бағалау - "uzdik"
Өзін - өзі бағалау - "zhaqsy"
Өзін - өзі бағалау - "zhaqsy"
4.Тәрбиеленушілердің дағдылары мен дағдыларының қалыптасу деңгейі ҚР МЖМБС дағдылары мен дағдыларының тізбесіне сәйкес келеді.
Өзін - өзі бағалау - "uzdik"
Өзін - өзі бағалау - "zhaqsy".
Көрсеткіштерді талдау "Сәулетай" ДДҰ ЖМ ҚР ЕКМ мемлекеттік талаптарына сәйкес келетін және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын толық көлемде іске асыруға мүмкіндік беретін жеткілікті инфрақұрылымға ие екендігін көрсетеді.
Өзін-өзі бағалаудың аналитикалық материалдары негізінде комиссия балабақшада оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ҚР ЕКМ мемлекеттік бағалауына - "zhaqsy"сәйкес келеді деген қорытындыға келді
Меңгерушісі Баркова Е. П.